Tuesday, March 6, 2012

MISI SEORANG GADIS BAKAL BERUMUR 20 TAHUN # 1

Assalamualaikum semua.
First of all,nak minta maaf banyak – banyak sebab blog dah sangat kritikal dah bersawang ni.maaf ye?
And for those yang minta saya update,okey dah berjaya.terima kasih sebab anda semua masih nak bace blog saya ( bangga ler teww ) haha,okey dah abaikan.
Disebabkan tahun 2012 adalah tahun terakhir untuk menikmati umur belasan tahun jadi saya dengan bangganya nak mengaku,saya HAMPIR DEWASA! Hampir okey? Belum berapa layak untuk dipanggil tua.
Justeru, nak share misi dan visi untuk tahun 2012 atau lebih layak dipanggil MISI SEORANG GADIS BAKAL BERUMUR 20 TAHUN.okey,comel ( berbunga – bunga hati bila dah semakin dewasa )
1. Nak simpan duit.
Okey,misi niy sebenarnye dari kecik lagi tapi bila umur dah semakin meninggi niy, saya tetap takkan gune meningkat,Nampak macam tua sangat je aku. Ish,back to the topic.untuk ape duit – duit yang disimpan? Of course simpan untuk membeli kereta dan sebuah rumah.hah,hebat tak hebat tak?



2. Melancong
Sekarang saya sedang bertungkus – lumus buat senarai negara – negara yang saya nak pergi. Malaysia yang tercinta pun tak habis jelajah lagi,so jangan risau dah masuk dalam list dah termasuk tempat untuk berhoneymoon BERSAMA KAWAN - KAWAN ( belum nak kahwin lagi,jangan risau ) .



3. Selesaikan Episod GLEE
For those yang tahu,Glee adalah satu siri television dekat Channel FOX sekarang niy,kalau you all ikot lah kan? Kenapa pulak nak kena habiskan Glee series niy? Sebabnye saya membesar dengan Glee niy tapi nasib kurang baik disebabkan kehidupan praktikal yang menyebabkan saya tiade masa untuk menghadap TV so terpaksa dilupakan sebentar, Don’t Worry Glee, I’LL BE BACK.kena buat tonton jugak lah Astro niy,atau idea lebih bernas buat muka anak kucing comel dekat ayah suruh pasang PVR ( itu yang terbaik setakat niy ) tapi macam tak memasal nak pasang PVR sebab aku,macam mintak penampaq namanya. ( Kedah terus kau ! )



Okey,selesai episode pertama,lepas niy akan update yang ke 4 hingga ke 10,000.amboi banyaknya.hah,enjoy reading,love you guyz.muah muah..:)


XOXO,
Izyan Zulaikha

No comments:

Post a Comment