Sunday, January 30, 2011

~ EMPAYAR PEMERINTAHAN ~

Assalamualaikum w.b.t.

alhamdulillah,makcik izyan boleh jadi ustazah sekarang,maap lah ye abis bersawang bagai blog niy..memang tiada masa untuk sesi update blog,kenapa? entahlah aku pun tak tahu actual reason sebenarnya tapi u all,i nak share dengan u all lah kan,after campus election on 19th JANUARY 2011 hari itu gratefully, I WON !!and setelah meeting and berapa kali gaduh entah akhirnya > >



abaikan hadiah yang ada kt pipi itu,ok??
selepas tengok gambar niy serious lah nk gtau,aku rase cam nak hadiahkan satu penyepak kat muka aku disebabkan betapa hipokritnya aku time snap pic'z niy..

thanks to pencadang and penyokong aku
* FADHLI ISMAIL
* FATIN ARINA

beriya-iya lah setting bagai,kata
* tudung tak centre lah
* matrik kad burok lah
* belah tudung tak tengah-tengah lah

& macam-macam lagi lah,tapi akhirnya itulah hasilnya.

haha,apa-apa pown u all, sekarang i dah pegang jawatan that's mean kesibukan akan bertambah dari 50 % ke 90 %,maaflah kalau makcik tak sempat nak update blog,ok??apa-apa pown i love u guyz lah ( ikhlas niy "_ )

lastly,nak share dengan u all carta organisasi JWATANKUASA PERAKILAN PELAJAR POLITEKNIK SULTAN ABDUL HALIM MUADZAM SHAH TAHUN 2011..




ini lah muka pemimpin pelajar,gila tak howt!!
doakan kami ye??semoga tanggungjawab yang dipikul dapt dilaksanakan dengan sempurna,AMIIN :D

done for this entry,daa guys love you..

No comments:

Post a Comment