Monday, January 10, 2011

54kg

Hee~ satu angka yang bagi saya sangat besar ye?

so,tadi sewaktu kelas agama pukul 2 sampai 4 tue dapat pulak hidayah dari Allah Ta'ala untuk menguruskan badan.

caranya,kami berjogging dekat TASIK DARULAMAN yg dekat dengan DARULAMAN HEIGHTS ( kami panggil taman orang kaya-kaya )so,student macam kami niy blom berkesempatan nak ade satu rumah kat situ ;,(

haha,bukan itu yang saya nak share dengan anda semua,saya nak cerita lah even saya dah lama tak lari-lari niy,stamina masih kuat ye???

alhamdulillah,Allah masih sayangkan saya
dengan bangganya kami habiskan trek dalam masa 15 minit,yeehuuu!!( trek dia panjang,ok?? ;)

tak cukup dengan jog,saya tak puas hati lagi niy.tanyelah cik abang saya dia ade dekat mana??coz dia bercita-cita nak ganti tempat DATUK LEE CHONG WEI kn?
yang bengangnya,cik abang tak reply ( hish,dye niy pe lah yang dibuatnya entah )
takpe2,saya nak main jugak niy dengan beraninya pergi lah badminton court padahal dari jauh dah nampak dah,abang-abang handsome tengah main takraw ( lantak kaw lah,aku nk kurus! ,ayat still tak bole bla tuh! )

sampai-sampai court nampak cik abang tengah main sambil senyum sampai ke telinga tue!! yelah,saya dah lama nak tengok dia main,almaklumlah kita kaum HAWA niy busy berenang atas katil,itu yang tak turun tue..so,nk jage ati cik abang pergi lah teman sambil kenal-kenal balik dengan raket yang dah lama tak dipegang.

Alhamdulillah,saya berjaya main dengan comel ( saya kata,takde sape-sape kate dah )dengan bangganya nak bagitahu



so,saya dah berjaya dah 1st step nak kuruskan badan,harap lepas niy,ade lagi lah semangat tue,insyaallah..

THANK YOU,cik abang teman main tadi.;)

takpe-takpe imipan biar setinggi langit,papepown u all-u all kne doakan saya berjaya dengan misi saya ini,ok??:)

2 comments: