Friday, March 1, 2013

V-Zone ;)

Assalamualaikum,

Lama sangat dah rasa tak update blog kesayangan niy, ramai nau yang tanya ape kejadah kau dah tak hupdate blog.? Aduii, bukan tak nak cuma belum rasa nak share apa-apa.

Update tiba-tiba sebab rase terpanggil dengan entry Keknis ( Hanis Zalikha ) pasal V-Zone Hygiene niy.Yes, memang saya sangat tak suka pergi toilet awam yang 30 sen entry fees nye. Maaf, bukan memperkecilkan ataupun menunjuk cuma kesedaran kita terhadap kebersihan V-Zone niy macam agak kurang. I don't mind in Gents, let them be, lah.! Kita niy perempuan, cara dan rutin penjagaan diri niy kena bertambah sikit.

Since, Yan is currently in Jitra dan jarak shopping mall dengan rumah sewa tak jauh, akan ku gagahkan juga kaki ini untuk pulang ke rumah untuk rutin peribadi tue, macam tak berapa nak rela sangat pegi public toilet sebab utamanya nak TISU pun kena bayar extra 30 sen. Tidak, bukan niat hati untuk marah mahupun condemn, cuma pihak yang berkaitan dengan pengoperasian toilet kena ambil kesedaran lah.

Sebabkan tue jugak, Yan kalau pergi mana-mana saje lah mesti ade this 2 HOT STUFFS dalam beg. 

Either beg kelas mahupun ' handbag', i don't mind. :)



LACTACYD FEMININE WIPES
Ya, saya sangat-sangat recommend.Sekali guna, dah dapat rasa perbezaan, Feel fresh and most important DRY..!
Dry means kulat dan kuman pun tak berapa nak minat.
Harga : RM 4.50, since Watsons sayang members dye. So, cepat jadi member okkk..?



SILKYGIRL INTIMATE WASH WITH MANJAKANI EXTRACTS
Yang niy, memang dari zaman sekolah menengah lagi Yan guna dan memang tak mahal pun. RM 6.71 tak silap dan beli di Watsons jugak. Banyak jugak dengar yang ada orang-orang pesan kita tak boleh guna hari-hari. Bagi Yan, ikut keselesaan masing-masing. Kalau rasa pelik dan tak selesa tak salah guna kan.?


Kita, sebenarnya tak perlu nak paksa orang apa yang kita pakai tapi apa yang Yan nak share adalah, tak mahal pun kos penjagaan V-Zone niy. Tak harus ada alasan dan yang penting JANGAN MALAS..!

Thank you sudi baca.

Much Love, Izyan Zulaikha :)




No comments:

Post a Comment