Wednesday, October 19, 2011

KAU RASA KAU HEBAT KAN?

Assalamualaikum w.b.t.
lama jugak lah nak ambil masa untuk update blog,nak kata takde mase,tipu je semua tue.orang lain bole je update,kenapa kau tak bole?hihi sorry tak bole nak jawab.

sebabkan takde lah banyak sangat idea kan? cuma nak luahkan apa yang dah ada dalam hati ini untuk sekian lama.

ok,macam niy.aku nak tanya apa tujuan you all semua berkawan?

* nak glamour
* nak guna apa yang dia ade,u all takde.
* nak tolong classmates korang yang nak cari girlfriend.
* best jugak kalau ada kawan.
* saja-saja je.
* bole tolong siapkan assignment korang.

dan macam - macam lagilah sebabnya,tapi tak kira lah apa pun sebabnya hanya kita je yang tahu nilai sebuah persahabatan tue macam mana.setuju?

Tapi,berbaloi tak kalau apa yang kita korbankan untuk sahabat tue diungkit just untuk puaskan hati dan EGO diri sendiri. i don't think so sebab bagi aku lah kan sahabat yang ikhlas b'kawan takkan pernah ungkit apa yang kita buat kat dia sebaliknya kita yang tertanya - tanya agaknya apalah yang aku pernah buat untk dia.

lagi satu,kalau tiap kali kawan korang tolong korang kan,niy nak ajar siket.rajin - rajin lah ucap terima kasih,walaupun dia just tolong bukak bonet kereta.penting tahu?

orang yang tengah marah pun bile dengar je perkataan keramat terima kasih,boleh jadi tak marah and terus lembut je hati tu macam coklat ( tengok tue,nak hebat - hebat je cakap )

dah lah kan,buat apa membebel panjang - panjang.apa - apa pun dengan siapa pun kita kawan,terima mereka dengan seadanya because they're special on their own way.

lupa!

special tag untuk kawan - kawan seperjuangan dari sekolah tadika,sekolah agama,sekolah rendah,menengah dan POLIMAS niy.

chow guyz,thank you sudi singah and baca..:)
sayang you all..

No comments:

Post a Comment