Wednesday, June 29, 2011

TRANSFORMERS best ke?

Greetings guyz,

and akhirnya selepas berperang dalam bas lebih kurang 8 jam,sampai jugak aku dekat Jitra dan ini merupakan kali pertama jugak bas ekspres yang aku naik tak suruh tukar-tukar bas,kiranya bas itu jugaklah yang aku naik dari Kajang so masa yang ada di dalam bas telah digunakan untuk merehatkan minda dan membesarkan badan kemudian online lah kejap dalam bas tapi nak buat macam mana dah anak mama seorang niy memang cepat pening dan memang tak boleh nak membaca pun dalam bas,aku sambung lah tidur balik,haha..

perjalanan memang memenatkan plus tulang belakang aku sangat sakit,nak sandar pun tak kena baring?eyh,boleh ke?

alhamdulillah,sampai jugak JITRA and setakat niy alhamdulillah dah ready dah nak register sem baru because aku baru je beli stationeries untuk semester ini tapi yang peliknya pencil box aku tak beli lagi,tidak mengapa lah cik IZYAN ZULAIKHA nanti kita cari,ok?

plus-plus aku tak sabar nak tengok transformer apa kata hari Rabu yang mulia hari ini kan kita guna untuk tengok wayang kan dapat half price kan?mari-mari kita pergi nearest cinema untuk enjoy TRANSFORMER,tengok macam dahsyat walaupun aku tak minat sangat cerita yang bereffect-effect niy tapi takpe lah sebabkan ramai dah puji TRANSFORMER niy best,jom kita pergi tengok.
ok, guys gotta go tunggu next update pulak,ok?
love u guys,assalamualaikum..:)

No comments:

Post a Comment