Tuesday, December 14, 2010

MAHER ZAIN FEVER!!

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..

eksaited nk update ari niy,kenape??
coz pagi-pagi saya dh dapat call daripada CIK FATIN ARINA mengatakan all my class today was CANCELLED!

then,terfikir sejenak ape pulak nk buat ari niy ye???then,cube teka i tiba-tiba datang semangat untuk mengupdate blog and thanks to MISS NEESA 4 her broadband(ye,saye tak malu untuk mengaku,saye pinjam broadband untuk online)

kenapa?? my lappy is with my mom,dye anta g repair..

and i use SYAFIQ HUSAINI's notebook,thanks dear!!love u lah..:)

ok,back to topic..

MAHER ZAIN,untuk info aku tak minat sangat nasyid-nasyid niy tapi 1 fine day aku ditakdirkan untuk mendengar lagu dye(MAHER ZAIN),ala yang HOLD MY HAND tue atas bas on my way back to poly lpas balik kem..

then,eksaited bukan maen kaw,bagai gila cari album die kat KEDAH niy,tp tade pulak jumpe-jumpe..kat IPOH cari jugak,ok??

RM23.90 which less RM4 from its original price(nak beli dah niy,tapi tak dapat jugak)

tak putus asa taw,balik poli on my weekends saya keluar jalan-jalan and guess what???
album MAHER ZAIN is out!!terus panggil salesgirl and say: can i have this??dye tak sempat tulis resit lagi,dah nak bayar dah..

so,MAHER ZAIN sila hargai ade peminat macam niy ye??(:P)

so,dengan bangganya nk bagitahu saya dh ade album MAHER ZAIN,and it's my 1st album which i bought it with my own money,ok??before niy duet mama je jadi mangsa..:)



NIY KULIT ALBUM,SUKE2!!:)


start on that day,dh tak dengar dah lagu laen taw,pergilah mana pon muzik MAHER ZAIN memang akan terdengar bila adanya IZYAN ZULAIKHA..:)
and saya tak tipu untuk mengatakan album dia BEST,ok??5 STAR<3




so,itu sahaja untuk ari niy,ade masa saya update lagi..
terima kasih sudi baca,sayang u all'z,oK???

No comments:

Post a Comment