Friday, October 29, 2010

ANDA SEMUA NYAWA SAYA,ok?

Assalamualaikum dan2 Salam 1 Malaysia kepada korunk yg ak tag niy haa..
penat tw fikir semalam, APA LAH AGAKNYE AK NK TULIS PASAL DIORANG,so that TAK SAME ngn dak LYA ye??sumpah selepas bce belog TEMAN BAEK sye iaitu saudari ALIAH ISMAIL saya terus dapat idea untuk buat entri niy..

dan setelah button 'DELETE' saya 'DAMAGED',gile lah kaw niy button sampai hati kaw nk jhnam tyme2 mcm niy kn??PUTOS KAWAN ;,(

n semut2,kecik wne oren yang tak tahu datang dari mane entah,merayap2 kat atas meje belajar niy hah!!ak tabahkan jugak hati untuk siapkan entri niy..:)

kira mcm TRIBUTE FOR THOSE YANG SUDI JADI KAWAN KEPADA SI TAK SIUMAN IZYAN ZULAIKHA niy..


OK2,FIRST..


1- ALIAH ISMAIL= ini dia,sayang paling kesayangan..ALIAH BINTI ISMAIL rse macam ta lengkap kalau panggil name dye klu tak beserta dengan nama abah dye sekali,so korang semua kne jugak sebut ALIAH ISMAIL,ok??pe membebel2 niy,ok IZYAN straight to the point yarh!!;)jujur ak bgtawu kaw memamg nyawa aku,kenapa??ye lah,ko igt tak time ko dtg dorm aku n tanye kt aku..

"Yan,ko baru balik kan last weekkn??"
"pe lg keluarkan ape yg ada dalam locker kaw"

then2,jwapan ak..

"Lya,eyh2..memang2,mama kata bila beli barang tue memang kena share dengan kawan2,tw"

haha,pastu kaw dengan muka selamba badak kaw bole buat bodoh je then terus amek pe kaw nk dlm loker aku,aku tak kesa malah2 aku memang suka sebab aku tahu korang semua akan cari aku bila korunk lapar..<3





2.FATIN NABIHAH= hah,dye niy pulak.. dye memang cantik,aku tak tipu memang kaw cantik..ingat tak,ingat tak???kan kita same2 ponteng terawih then lepak kat dalam dorm kaw sebab mentang-mentanglah dorm kaw kat hujung ingat pengawas tak nampak lah konon kn??haha,duduk dlm dorm bukan study pown tapi2,GOSSIPING kn kN??ckp pasal semua orang konon orang laen puas hati plak dengan kita kan??rindu3,time tue..



3.FATIN NABILAH= kaw pulak,kaw niy kaunter pertanyaan bergerak aku,kenapa??ye lah,semua subjek kaw pandai,tak paham pe lagi tanye kaw lah..

"Aten Bella,mane Aten Bella??"

nasib baek kelas kaw kat sebelah kelas aku kan??senang nak tanye..sori ye,tyme kaw marah gila dengan kitorng 2 kn??ak tumbuk dinding taw,coz aku tak sangka pulak korunk bole percaye ckp orang laen selain klik kita,sumpah aku sdeyh tyme 2..tp papepown,lpas gado besar 2 ak mkin syg kaw.




4. NURUL HANNAH= budak top 10 3rd Evo,serious aku bangga ade kawan bijak pandai macam kaw,selalu aku datang jumpa kaw gtau..

"Nana,Nana..aku tak boleh lah nk belajar niy,ak bodoh sangat kenapa ye??"

jawapan kaw..

"Yan,tujuan kita pegi sekolah untuk belajar kn?"
"mama anta Yan g SBPIS niy suh belajar kn?sampai tua nnti kita kne belajar Yan,so kaw kuatkan semangat dan ko bole jumpe aku kalau kaw nak tanye pape,ok??"

ko cakap simple je tp maksod kaw memang dalam,thnx HANNAH ko aku anggap sebagai motivator klik kita,thnx coz sudi dengar masalah aku even aku tawu ko cakap,isy dak Yan niy,tak abeh2 dengan masalah dye..sori sgt ye???syg kaw..<3





5. NUR HAFIZAH= kaw lagi sorang,mule2 aku tak rapat sangat dengan kaw niy tp ko slalu lepak bilik aku kn??so,ak mule lah sembang2 bnde tak pnting dengan kaw,untuk ape???aku pown tak tawu lah..kaw dtg dorm aku dengan sweater blue black merah kaw tue,dtg then3..

"Zaza,mane Zaza???"

smpai hati kaw kan??tanak pown cari aku,penat dah ak tayang muke tak cantik aku niy kat depan muke kaw,tp kaw berlalu pergi je kt katil Zaza..



6. HUZAIMAH= kaw lagi sorng kaw memang tawu kn aku tak suka org lenjan katil ak(btol kan lenjan???)kaw lagi nk wat muke slumber rock kaw then kaw g rosakkan katil aku yang tegang 2,ak pelik lah dlm banyak2 orang dlam dorm kaw je lah yang ta takot dengan aku,entah kenapa entah,wire kaw tue something wrong,kaw twu tak??gile punye Chemah..n yg paling aku tak bole lupe time ak dtg rumah kaw..
PERGH!!!dpt KFC kaw,dh lah adik beradik kaw kt rumah tak ramai mane pown,memang bole molotop porot eden niy hah,tawu???

"ko jangan berenti makan Yan!!"
"makan sampai abis"

cam2 kaw ckp,tidakkah wajar aku bersedih???:)





7. ASPAZIAH= turn kaw pulak,kaw memang sporting,ye lah kalau kaw ade baru lah berbaloi baloi memekak dan membingitkan telinga orang kt sekolah bersama ALIAH ISMAIL(sori ngumpat kaw kejap)AKU RINDU KAW TAWU??knpe ko pindah??sampai atie tak jumpe aku dulu,sedih tawu nggak??lepas kaw pindah kn??bile nk wat pape je teringat..


"weyh2,kn bes kalau Azie ade??"



8. NUR SOFIA= si comel,gebu dan bijak SOPIE..org suke sgt tyme kita pakat ramai2 kene n gelakkan orang..hehe,tp serious org tak tipu SOPIE,comel gile kalau Sopie tido dlam kelas,penat tau tak gelak dengan ZATI NIZAM + SOLIHIN..pas2,bole plak t'jge then tak masal2 je angguk,pada hal cikgu tak cakap pape pown..kamoo memang comel,thnx ye share lotion baby johnson sepanjang sopie duduk sebelah orang n thnx sgt untuk buku2 dan nota2 yg kite share dengan Sopie..





9.NURKHAIRUNNISA= roommate merangkap teman baek dan seterusnye nyawa aku..trime kasih sgt2 cz kaw byk tolong aku kemas bilik,kaw memang rajin even kadang2,kaw jdi setan gondol untuk aku then ko pengaruh aku untuk same2 melakukan kejahatan..haha
contoh2,ak tengah stadi niy(konon la 2)pastu,ko dengan penuh bangge g landing dekat katil kaw yg letaknya kat sebelah katil aku..PEKEJADAHNYE,ak pown nk jugak lah tido(siot kaw kn?)tp papepown,thnx menjadi pembekal makanan dan minuman kepada aku ye??halalkan semua sekali,ok??sem depan jgn lupe kaw kate nk duduk dengan aku lagi kan??so,ko kne jadi pembekal makanan aku lagi..haha..:)




10. NURFATHIN AIN= budak 5 Newton yg memang syg giler kat sorng budak kat 5 Einstein..haha,ta masal oK??sori Ain,gurau2..kaw memang serious ye belajar2 niy,tkot nk kacau kaw kalau kaw tengah belajar,muke maen peranan ok??garang gile vavi(oops,maap2!!)tapi memang bes kawan dengan kaw budak comel Fathin Ain yang tak kesa sape pown yang usha dye,dye still nk kat bdk kelas aku tue jugak..KAGUM OK??dengan KESETIAAN kaw(cheh,Siti Sarah ok??)sayang kaw ketat2!!




ok2,sampai disini dulu..
n2,kepade yang takde,ak mintak maaf byk2 ye??
tak sempat nak tulis semua,memang sampai tuwe tak abis..

pape pown,thnx 4 reading ye??
syg u all..
<3 <3

daaaaaaa......;)

No comments:

Post a Comment